bob

Jossan var här idaaaaaaaag, jag tvingade henne att kolla på Twin Peaks-avsnittet med den läskiga gubben, Bob, i. Jag får seriöst hjärtattack när jag ser den scenen. Haha jag tvingar Jossan att se på konstiga filmer och serier... Sunes Jul, Hellboy, Twin Peaks.
Nu måste jag göra klart powerpointen.. den skulle vara inne i fredags, men tydligen så har knappt halva min klass lämnat in den. Min klass suger och är efterbliven. Är det så svårt att få in en bild i InDesign??? Tydligen.

Nu ska ni få en fin bild på Bob. Seriöst, kolla den blicken, tänk er att det är er säng, lite läskig musik, ett gällt kvinnoskrik och snabnt byte till den scenen. Fy,

kommentarer
Postat av: Malin

SUNES JUL ÄR IIIIIIINTEEEEEEEEEE DÅLIG!!!!!!!!!!

2008-12-04 @ 21:42:26
URL: http://chimaka.blogg.se/
Postat av: Malin

eller konstig för den delen heller :@

2008-12-04 @ 21:42:43
URL: http://chimaka.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: