chocolat

Mamma är skitsur på mig för att jag struntade i skolavslutningen idag <3 Men jag kände inte direkt att jag hade något där att göra, sas. Hon kom hem och jag låg fortfarande i sängen, så... ja. Jag har utegångsförbud imorgon och måste städa rummet he-he. Både Jossan, Anna och Sandra var här idag, det var första gången som vi träffades alla fyra sen Sandras halloweenfest. Jossan stannade till strax innan tolv, vi såg på Twin Peaks - Fire walk with me.. Fy fan vad den var läskig, seriöst. Bob är äckligaste gubben ever, och Leland Palmer var inte direkt... den man trodde att han var, sas.

Det här inlägget skulle ju då publiceras igår, men min dator cpar sig.....

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: