dan före dan

Jag vet inte. Dagen innan julafton. Deprimerande. Jag känner absolut ingen julstämning, jag vill åka hemifrån men det verkar inte som att någon har tid eller lust att åka till stan med en Frida som är lite förstörd av julstressen. Dessuatom är det flera jag inte får tag i heller, så jag vet inte. Jag har inte köpt en enda julklapp, fortfarande. Jag känner inte att jag behöver köpa nåt till min familj, det känns onödigt eftersom de ändå "inte ska ha nåt". Säger man så så får man bli nöjd om det blir så.

Jag drömde världens sjukaste dröm inatt. Jag var i ett jättestort hus, första trodde jag det var pappas hus men det hade fler våningar och mer möbler, så nej. Men så gick jag ner till nedersta våningen och i trappan ligger en dildo, men helt plötsligt förvandlas den till nån sorts leksakshund. Så jag sprang uppför trappan igen och helt plötsligt satt jag på bussen. Jag klev av, och så vet jag inte, men jag tror att jag sparkade lite på personen framför när han/hon skulle av. En kort kort stund var jag ocksa på parkeringen utanför Kunskapsskolan. Väldigt förvirrande.
Dessutom så drömde jag att min morbror hade köpt ett jättesort svart paket med guldsnören till mig.

Jag vill göra nåt idag, men jag vet inte vad. Orkar inte bara vara hemma. Usch. Jag får krypningar av att inte göra något på en hel dag, bara ligga hemma och.. dega.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: