det funkar inte

Du sa själv att du brydde dig om mig, att vi kände varandra för bra för att det skulle bli såhär. Även fast det låter naivt så är det väl klart som fan att jag tror på dig när du säger så? Men nu fattar jag ju att det bara var lögner för att göra mig mindre ledsen, för att jag skulle må bättre för stunden. Du bryr dig verkligen inte ett skit om mig. När du säger sådär så måste du ju ta ansvar för det? Hålla vad du lovar och inte bara säga saker du inte menar, du verkar inte förstå. Det funkar inte bara på dina villkor, säger du sånt får du hålla det.
Kan det verkligen gå så fort? Jag känner mig som ett tidsfördriv. Du bryr dig verkligen inte, jag börjar undra om du ens gjort det.

kommentarer
Postat av: unina

lilla vän, är det inte dags att gå vidare nu? <3 han är ju en skitstövel.

2008-12-13 @ 21:31:58

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: