dödsstraff att vakna kl 8

Jag orkar inte.
Jag hållerpå att spy av hunger, måste-äta-lunch. SKYNDA ANNA. Jag svälterrrrrrrrr.
Jag har skickat in min debattartikel.. Hihi nu har jag ingenting kvar att göra i skolan, förutom lite matte, men den räknas inte riktigt tycker jag. Jag känner mig duktig. Längtar till mellandagsrean, så jag kan använda mina födelsedagspengar. Jag vill in till stan. Jag vill ha ett liv.

Jag drömmer konstiga saker. Mamma ringde kl 8 imorse för att kolla så att jag inte försovit mig (Hon litar inte på mig en sekund...), och antagligen så sov jag fortfarande, för först trodde jag att det var klockan som vibrerade mot bordet, och sen när jag kollade på den och såg att den var 8 och dags att gå upp, flyger det nån jävla konstig tanke eller röst genom huvudet på mig. "Det är dödsstraff på att vakna kl 8"
Jaha... jag gick upp fem över åtta istället, just to make sure. Jag vill inte få dödsstraff. Det var som att nån sa det inne i mitt huvud. Jag håller nog bli schizofren, hör röster och skit. Jättebra <3


Jag saknar min bok som försvann när jag var full hos Anna... Eric. Den var bra :(

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: