i can't control myself

Har sovit hos Anna till idag. Det var mysigt, vi såg A Nightmare on Elm Stree 1-5, och för första gången var Anna nykter när jag var full. Jag började såklart grina efter för mycket snack om saker som jag ska skjuta undan. Och när jag väl börjar gråta så kommer det upp så himla mycket annat som jag... mår dåligt över.
Stackars Anna fick ta hand om en full gråtandes Frida i en timme innan jag piggnade till när vi kollade på tredje Nightmare.
Dom var bra faktiskt, och inte alls så läskiga som jag trodde. Ettan var bäst, och trean. Tvåan och femman var inte särskilt bra, femman var så överdriven, höll sig inte på spåret liksom och gick off topic.

Jag missade början av Wallander bara för att jag var ute med Jack, så jag ska se på AA istället... som jag också missade idag.

By the way så tvingade Anna mig att skriva upp allt jag har att göra i skolan innan jul. Haha hon får panik när jag inte har koll på skolan? I alla fall så var det mycket mer än jag trodde, så ikväl går jag och lägger mig tidigt, kommer i tid till BG:n och PLUGGAR ARSLET AV MIG i skolan. Way to go.


Badankor är söta. Jag måste tvätta håret.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: