i skuggan av värmen

Känner mig ganska duktig, det är mycket finare i mitt rum nu. Fast jag måste dammsuga bakom sängen... Mamma hotar med utegångsförbud imorgon också, och säger att det kommer börja leva små djur där bakom om jag inte dammsuger nu.
Orkar inte städa mer, viill läsa. Håller på med en asbra bok, köpt på Myrorna för 10 kr hehe. I skuggan av värmen av Lotta Thell. Handlar om knark och missbruk och woho, den är skitbra. Har kommit ganska långt.
Läste ut Fri för några dagar sen. Vart ganska besviken över slutet, men uj den var bra.

Jag stör mig lite granna på min bloggdesign. Funderar på att byta tillbaka till den jag hade innan. Ska jag?
Dessutom blir alla ord i rubrikerna så att dom börjar med stor bokstav, även fast jag alltid skriver dom helt i gemener. Menmen. Ska jag byta tillbaka? Help me.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: