meningslöst

Jag håller på med min krönika, har textkommunikation. Vi skulle visa våra artiklar för varann, men jag suger på att ge kritik till folk jag inte känner, och jag är inte världens bästa på att ta kritik heller, sitter bara där jakande och "aa" "mm" "okej". Jag vill inte höra vad mina sugande klasskompisar tycker... jag vill höra vad läraren tycker, det är det enda jag bryr mig om. Det är hon som sätter betygen, inte de andra i klassen. Får hoppas att det går lika bra på den här uppgiften som det gjorde på argumentationsanalyserna och det andra jag lämnat in hittills i svenska och text.
Skriver en krönika om gårdsbandsfestivalen, har fullt upp just nu med att ändra styckeindelning och försöker få de olika delarna att passa ihop. Jag lyckas alltid hoppa helt åt helvete mellan olika saker.

Jag måste leta reda på bilderna jag tog i Jönköping. Det var bara typ tre st eftersom kamerabatteriet tog slut, men ändå. Har dom på datan hemma, gissar jag. Fast var skulle dom annars va.

Meningslöst.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: