polarexpressen

Malin och jag tänkte ha Harry Potter dag idag, så den jävla sadisten tvingade upp mig kl halv elva för att möta upp henne på morgonpromenad kl elva. I alla fall så hann vi se ettan, tvåan tio minuter på trean och lika mycket på fyran innan hon skulle gå. Ska se på trean sen när hon kommer tillbaka, medans så ska jag se på polarexpressen tror jag. Den verkar lite konstig, men jag har för mig att den är lite gullig, har sett den förut.
Håller på halft planerar nåt sorts nyårsfirande med Jossan och Andreas på msn, men vi kommer inte fram till så mycket. De frågar vilka jag vill bjuda. Jag kan bjuda Malin, men liksom that's about it. Vem fan mer skulle jag bjuda? Jag har inte så många vänner, så att säga <3

Mamma och Christian klädde ju då granen i förrgår, de snodde en gran på pappas tomt. Men han lär ju inte lida av det direkt. Right?
Att tillsammans försöka räta ut alla knutar och snurror på ljusslingorna är världens säkraste skilsmässoorsak. Börja bråka om vem som ska sätta upp stjärnan i topp eller vem som ska sätta i kontakten till ljusslingan när den väl är uppsatt, och skilsmässan är ett faktum innan ett år har gått. Wiho.
Jag fotade sönder julgranen och alla smådetaljer i hallen igår. Bilden är på den otroligt fantastiskt fula (den är ful på samma sätt som min bibliotekarietröja..) tingeltangel plingklockgrejen som Sofia köpte på marknaden vid templet som ligger här i närheten...
Fina färger i alla fall, och jag älskar mig kamera högt. My precioussssss.
Det känns som att jag bara försöker dra ut på det här inlägget, för att göra det så långt som möjligt. Nej nu ska jag se på Polarexpressen.

kommentarer
Postat av: Unna!

2008-12-22 @ 22:53:16
Postat av: Anonym

BAJSA PÅ DIG! Du har ju mig! <3

2008-12-22 @ 22:54:16
Postat av: Unna.

skit. först en tom kommentar MED namn. Sen en kommentar UTAN namn. JAG ÄGEr!

2008-12-22 @ 22:55:18

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: