sjukling

Jag är typ hej sjukling. Funderar på att vara hemma och sova hela dagen imorron så kanske jag blir frisk tills på lördag. Jag tänker i alla fall festa även om jag är sjuk, om jag så ska smitta hela Haninge.

Ser på That 70's show
"Okej, symptom... Humörsvängningar, ansiktshår... Pappa, jag tror du är i klimakteriet!"

"Nej, jag tänker inte låta klimakteriet få ner mig.. Jag ska inte vara ledsen över att jag inte kan få fler barn, jag har ju Eric. Jag har massor att se fram emot. Som att välja kista..."

Jag måste se på Twin Peaks-avsnitten jag laddade ner förut... Men jag har inte tid. Jag upprepar "pluggapluggaplugga" i huvudet hela kvällarna, men händer det nåt? Icke.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: