a great and terrible beauty

JAG MÅSTE PLUGGA ARRRRRRRRR.
Har skickat in InDesign-uppgiften nu, som egentligen skulle vart inne i fredags men halva Mp1 hade ändå inte skickat inte det så no panic. Måste göra klart läsloggen i engelskan också, har 2 delar kvar. Boken, Mort, är säkert asbra på svenska, men fan så seg på engelska. Seriöst, det är svårsvår engelska med konstiga ord som varken människor eller Wordfinder fattar och gah. Jag vill läsa den på svenska, kanske kan låna på bibblan sen, och så måste jag låna fortsättningen på A Great And Terrible Beauty och blabla. Eller så köer jag den... Seriöst, jag älskar att komma hem med en kasse nya böcker att få pressa in i min överfulla bokhylla. Det är min hemliga fetisch. Som inte är så hemlig längre höhö. SFbokhandeln <3

Sofia drack upp all julmust, jag vill slå henne. Jag har längat efter julmust hela dagen och så bara dricker ungen upp den. Åh.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: