bajs

Jag blir så jävla irriterad på min handledare. Typ får kämpa som fan för att komma upp i tid, ställde kl på halv sju men gick upp halv nio. Sen duscha snabbtsnabbt, klä på mig och SWOSCH iväg till bussen för att inte komma försent. Sen kommer jag hit två minuter innan mitt ph-samtal, och skyndar mig upp till salen bara för att se att jag inte har ph idag, utan min sega cphandledare har utvecklingssamtal hela dagen.
Bara för att jag inte klarar av att gå upp på morgonen och missade bg:n i måndags....

Ska gå och sätta mig på plan sju och vänta på Anna som ska ha engelska. Det är helt dött i skolan på fredagar.


kommentarer
Postat av: M.G

<SNap>

2008-11-07 @ 10:30:23
URL: http://chimaka.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: