fars dag imorgon

Hihi jag ska tona håret/utväxten idag. Bara väntar på att mamma ska komma tillbaka, ute med hunden och köper pizza eller nåt.
Min nya tändare funkar inte.
Sen ska jag till Malin och se på film, mys.
Jag pantade burkar åt mamma idag, gå ner till affären med en påse fylld med starkölsburkar liksom hehe. Sen har jag en hel låda i mitt rum fylld med tomburkar, cola och gin. Kan inte panta ginburkarna när mamma är hemma liksom.



Vi ska till Kolmården och hälsa på pappa imorgon. Inte helt säker på om jag vill följa med, men jag orkar itne argumentera med mamma om varför/varför inte, så jag ska vara duktiga tjejen imorgon och följa med utan bråk. Jag vill bara mörda pappa för att han ringer och säger Grattis på födelsedagen en hel jävla helvetes månad för tidigt och sen ringer och påpekar att det är fars dag imorgon, som att jag skulle ge honom nånting. Jag tror aldrig jag har köpt nåt på fars dag.
Anna: När är det fars dag?
Jag: Anna....
Anna: Okej, fel person att fråga kanske.
Jag: Kanske det. Vet inte, bryr mig inte.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: