Kåtapa



Fett cool jag är som faktiskt skriver <3 Bilden är från Torö, typ midsommar, och inte särskilt.. eh fin.
Iaf så har jag hamnat i en ond cirkel på Tema-lektionerna i skolan. Jag skolkar, missar nånting som jag måste komplettera, kompletterar inte i tid och får sura mejl från lärare. Går inte på lektionerna för att jag inte vill ha skäll, missar ännu mer osv. osv. Det suger, jag har definitivt mer än 20% frånvaro.

Håller på laddar ner Mononoke Hime, som jag velat se hur länge som helst... bara den är så bra som jag tror, annars blir jag ledsen. Mitt huvud känns jättekonstigt när jag skriver, har huvudvärk och anstränger ögonen alldeles för mycket framför datorn. Jag får liksom en känsla av att jag svävar, och inte alls sitter på stolen. Nu låter det som att jag är full.
Nu ska jag spela Spyro the Dragon, eller SSX on Tour, puss <3

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: