kräks

ÅHHH JAG VILL BARA MÖRDA NÅGON. Det är seriöst ingen som fattar hur mycket jag ångrar mig
Jag måste skriva om hur man får rökning i samhället att minska. Kräks på det. Och kräks på att jag tvingades med till Hamburger bar med Mamma, Christian och Sofia. KRÄKS.
Kräks på svenskauppgifterna, kräks på engelskan. Kräks på boken jag läser.

Kräks på att jag inte har råd med ett till ciggpaket. Och att det bara finns ett ställe i stan jag vet att det ALLTID går att köpa på. Kräks på att dom tar extra. Kräkskräkskräks.

Nu har jag förstört det där ordet för jag har upprepat det så många gånger. Nu ska jag skriva om rökning. Eller först måste jag bajsa. Hejdå.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: