malin gjorde en kul lista, jag vill också.

Nio första:
Första bästa kompis: Elin
Första bil: Eh
Första kärleken: HAHAHAHA Rickard tror jag
Första husdjur: Laser
Första semester: hm Spanien tror jag
Första jobb: Hahaah ehm målade grannens utemöbler i somras?
Första köpta skiva: Aqua... deras första
Första piercing: Öronen
Första konsert: Alice Cooper 2005 haha


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Xider
Sista bilfärd: Med mamma... ett tag sen.
Sista filmen du såg: Hm Van Helsing, om inte ett House-avsnitt räknas?
Sista ringda telefonsamtal: nåt konstigt 073-nummer, annars Anna
Sista bubbelbadet: Med Malin, ett bra tag sen.
Sista spelade cd: Alice Cooper - Along Came a Spider
Sista kyss: Hrm Sebastian.. tror jag?
Sista måltiden: Yoghurt imorse

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? haha nej
Blivit arresterad? Ja
Blivit kär vid första ögonkastet? Kanske
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Typ
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej?
Haft ett one night stand? Kan man säga
Busringt till nån? haha ja

Sju saker du älskar att ha på dig:
1. Kjol
2. Stora tjocktröjor
3. Jeans
4.
5.
6. 
7.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Klätt på mig
3. Ätit frukost
4. Åkt buss
5. Haft lektion
6. Ehhhmmm... gjort annat än det jag ska på lektionen? Det här med andra ord.

Fem favoritsaker:

1. Min mobil
2. Min dator
3. Mina hörlurar + mp3
4. Mina vänner
5. Mina tv-spel

Fyra personer du kan berätta allt för:
Ehhm... Alltså ingen egentligen som jag berättar allting för.

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Bådeoch
Choklad eller chips? ÅH svårt val. Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1. Tjäna mycket pengar
2. Bara åka iväg nånstans ett tag utan mål.

En sak du ångrar:
Mycket alltså :d

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: