nameless struggle


Sitter i skolan, har engelska. Väntar på min tur att få feedback på jävla brevet som jag inte ens är klar med. Har knappt skrivit ett A4, behövs åtminstone ett och ett halvt tror jag. Ööööh tema i eftermiddag, men jag tänkte inte skolka, för då kommer min onda cirkel bara go on i evighet. Mitt studiebidrag klarar liksom inte mer frånvaro nu, jag var till och med på bg:n imorse. Go Frida, go.
Jag har inget batteri på min mp3, så jag kan inte ens lyssna på musik under lektionen. Dte är nästan ingen i min klass som faktiskt pluggar under engelskalektionerna, alla antingen bloggar, lyssnar på musik, är inne på bdb eller gör annat som inte har med skolan att göra. Jag måste göra en powerpoint till i eftermiddag om en samhällskritisk svensk låt. Jag har redan gjort en, men valde Cranberries - Zombie, som liksom inte är på svenska, så jag måste tydligen göra en ny </3
Hihi jag måste fortsätta med mitt brev nu, men jag vill inte för jag orkar inte skriva mer av skiten. Jag vill ut och röka, men Anna är inte här än och jag vill inte gå ut själv. Hon kommer få ett helvete i vinter, för jag tvingar ut henne hela tiden <3

Btw så har jag lyssnat på Cranberries hela helgen. Den som inte har hört You and Me, Cordell eller Ode to my family MÅSTE gå in på youtube eller nåt, det är en order.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: