skoltidning

Jag har textkommunikation men jag är klar med min notis så haha. Läraren sa att hon gillade den så den kanske kommer med i skoltidningen. Får väl se. Jag och två till intervjuade tre personer i skolan om etik och moral på internet, eftersom vi hade en lektion om det igår. Min grupp var sjukt jävla tråkig men sen fick jag skriva notisen själv så det gick bra ändå. Jag jobbar hellre själv, jag hatar att ha grupparbeten i skolan.
Min mamma började prata om problembarn som måste omplaceras när jag sa det till henne. Tack, mamma.
Vår skoltidning är by the way väldigt tråkig. Jag vet inte vem som skulle vara intresserad av att läsa om Lasse Åberg. Eller hahah Malin kanske, hon gillar ju Sällskapsresan så. Fast vem gillar inte Stig Helmer...

Jag orkar inte sitta här längre, jag vill bara sluta så man får gå och äta lunch. Känner mig dålig för att jag inte hjälper resten av min grupp med notisen de håller på skriver. Men jag kan inte samarbeta med en av dem, han vägrar komma på något själv och vill att alla andra ska göra jobbet åt honom.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: