studiebidrag

Wiho mina pengar kom idag, så jag och Anna kanske drar till stan om hon inte ska köpa ny mobil idag. Hahah hennes försvann ju när jag, Anna och Jossan drack hemma hos mig och Anna drog dit konstiga människor.

Sitter i skolan, väntar på att Annas jävla estetiska verksamhet ska sluta.. bara 50 minuter kvar. Kom till skolan typ 11.40 imorse, och mamma tvingade mig över telefon att gå ut med Jack innan jag åkte. Sen orkade jag inte byta om efter promenaden så jag har heta mys/idrottsbrallor på mig. Känns segt och dom är inte så jävla snygga.


Jag älskar Photoshop, seriöst. Är det någon som förstår vad jag menar med texten?


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: