syberia

Kom hem för typ en timme sen, var i stan med Anna. Jag var sjukt duktig och dammsög när jag kom hem, så mamma kan inte hota med indraget studiebidrag längre. Om jag ens får det jävla bidraget, jag har ju liksom mer än 20% frånvaro, fick jag veta i fredags. Kulkul.
Det var ju då en viss person som smsade och frågade om jag var hemma och vaken i lördags vid halv tio-tiden. Men jag svarade försent och fick sen inget svar på vad det var om. He-he.

Jag har spelat Syberia 2 hela helgen, det är beroendeframkallande. Världens segaste spel med riktigt dryga problem att lösa, men åh jag älskar det. Ska köpa nytt Harry Potter 3 så fort jag får råd, mitt är helt sönderrepat liksom. Det suger.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: