tönt

Dagens låt: Cranberries - Cordell
Dagens frisyr:  Ehhhh vanlig
Dagens smink: Nästan inget. Ooooh jag är så naturlig.
Dagens klädsel: Kjol, strumpbyxor, knästrumpor, No remorse-tröja (Hahahah jag gör fortfarande reklam för dom fast jag slutat spela.) och tjockiströja
Dagens händelse: Jag VAKNADE I TID. WOW. Och redovisade bokomslaget,
Dagens planer: Sollentuna, och sen vara social i kväll
Dagens vill ha: SUBWAY </3 Och en massa pengar.
Dagens saknad: mhm..
Dagens drog: Haha
Dagens finaste: ?
Dagens måste: Äta... jag har inte ätit varken frukost eller lunch. Och inte missa tåget
Dagens dricka: Coooola
Dagens köp: Lussebulle och cola
Dagens skönaste: Haha
Dagens mat: Lussebulle bara än så länge
Dagens sjuka: snorig </3
Dagens kärlek: ..
Dagens mående:  ..

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: