twin peaks

Seriöst min dator har en jävla helvetes cp-skada. Den klarar knappt att öppna IE utan att dampa och låsa sig, och varenda jävla gång jag går inte på bilddagboken så ska skiten krångla. Ge mig en ny?

Wiho jag ser på Matrix Reloaded, dom är faktiskt bra, mycket bättre än jag trodde. Jag börjar bli en riktig nörd. Jag spelar tv-spel, ser på Matrix, Hellboy osv.

Dessutom försöker jag ladda ner avsnitt 2-5 av tv-serien Twin Peaks. Har sett pilotavsnittet och ettan, men nerladdningen av 2-5 har stannat helt åt helvete. Jag blir lite irriterad, serien var faktiskt lite bra. Men det var en skitläskig gubbe med i andra avsnittet, jag fick seriöst nästan en hjärtattack </3

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: