kladdkaka + många malin

Sitter här tillsammans med en bunt fotouppgifter på cirka 20-30 papper, samt hundra bilder att sortera till olika uppgifter. Jag och Malin var ju då så himlans duktiga att vi fixade nästan alla uppgifter jag har kvar att göra, bara tre bilder kvar nu! Känns naaaaajs. Har suttit hela kvällen i soffan och sett på Rosemary's Baby + lite av tvåan, som inte var så lovande.
Kan ju passa på att berätta att jag nu har lärt mig att ska man värma kladdkaka i mikron, är det cirka 10-20 sekunder som är länge. Inte, INTE, 1½ minut. Jag lovar. En brinnande kakbit, mikro som fräser och en rökfylld lägenhet gjorde inte mammas humör bättre.
 
Jag har i alla fall varit himlans kreativ idag;

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: