önskelista?

Det känns som att alla håller på och skriver önskelistor just nu, jag kanske också borde göra det? Men jag önskar mig inte så mycket, förutom Harry Potter 6 på dvd plus en fin BH härifrån. Synd bara att dom allihopa är smärtsamt dyra.
Jag ska i allafall in till stan med Jossan imorgon (som precis kommit hem från Skåne tjoho!!), för att köpa julklappar åt henne, Malin och Fredrik. Bajs, borde jag kanske köpa något åt mamma också? Problemet är bara det att hon har ingen personlighet och önskar sig ingenting. Får se vad jag hittar i alla fall, jag är ju dessutom en fattig student så jag har inte så mycket krav på mig.. hoppas jag.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: