fail

Totalt failad fredag! Hade kunnat vart i Dalarna nu, hos söta Havre. Men jag, failade fula Haningebon klarar inte av stress, kommer till Centralen tio minuter innan tåget går, får biljettpanik och missar tåget. Och börjar nästan gråta för att jag inte ens klarar av att fixa en tågbiljett, för att jag blir så jävla stressad, och får panik. Jag börjar nästan alltid gråta när jag får panik. Typiskt mig. Har jag tur, så kan jag åka imorgon istället. Vill verkligen åka iväg. Vill inte, inte, inte sitta hemma en hel helg och göra ingenting, sitta hemma och ha noll liv och vara allmänt misslyckad. Min familj är misslyckade familjen. Bajs.

Satt i varje fall och väntade på Jossan i en och en halv timme vid Trollbäcken C efter det, bara för att få ett sms om att hon inte kan träffas. Åkte hem till Anna en stund istället, satt där och kände mig misslyckad. Usch vad allt suger. Men vi såg på Velvet Goldmine i alla fall. Älskar den. Fortfarande.


kommentarer
Postat av: Anna

Men du är inte misslyckad! det verkade ju inte så lätt att skaffa den jävla biljetten, och sen så hade vi ju ganska kul iaf senare på kvällen ^^ och du skämde ut mig totalt xD <3

2009-02-07 @ 21:40:47
Postat av: Havre

Naw :/

2009-02-08 @ 11:51:39

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: