1984

Ovärd dag till att börja med, men sen vart det desto bättre.
Jag försov mig imorse, missade engelskan, så ska redovisa muntliga steg 5 imorron.. ble, jag har absolut ingen jävla aning om vad jag ska prata om. Det går bra på skriftliga delarna, men muntliga, seriöst... Usch. var tydligen ingen matte sen så det var helt ovärt att ens åka till skolan egentligen.
Sen drog jag till Huddinge osv, och kom hem vid halv åtta.

By the way så fick Anna mig att se världens segaste jävla film idag i skolan, 1984. Tortyr, sex och bevakning. Sjuk, pervers och otroligt seg film. Fick ont i rumpan och ryggen och vart helt såsig, bara längtade tills den skulle ta slut.

Jag har knarkat musiken från Velvet Goldmine i jag vet inte hur många dagar, jag älskar Tumbling Down och Ballad of Maxwell Demon, omg <3

kommentarer
Postat av: Anna

en obok xD

2009-01-15 @ 17:32:11
Postat av: Anonym

Älskar också den här låten! ^^

2010-12-10 @ 00:33:43

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: