2008

Alla andra gör det, så jag också.

Januari

Jossan kom hem från Hawaii, jag hade saknat henne asmycket <3

Falun för sista gången, bodde i Dalsland hahahh

J-store casting :d

Unna fyllde år <3


Februari

Alla hjärtans dag, jag var en nolifer och hade ingen att fira med hehu

Var på Sweeney Todd-premiären med Jossan :D

Fick kontakt med Malin igen <3


Mars

Jag saknade Hog, och la upp massor av gamla bilder från Torö osv

Var med i Annas och Sandras film till Bilden i skolan, vart insläpad i skogen av Anna hahahaha xD

Påsk, var på Torö och åt mig igenom hela helgen haha...

Sålde min gitarr som jag aldrig använde, och gjorde av med alla pengar på ingenting, woho


April

Jag var en nolifer

Saknade Laser som mest <3

Träffade Philip, twice

Anna fyllde år <3


Maj

Dampade på ersättningsbussar som inte kom som dom skulle, och åkte kommunalt till Torö för första gången

Färgade håret mörkt, för mörkt, och gick omkring och ångrade mig i en månad

Jag och Jossan gick och trånade efter musikläraren :D:D:D

Var på Eken Stock, och upptäckte hur pinsamt dålig jag är på Guitar Hero


Juni

Jag hade som mest anledning att vara glad, men hade inte vett att uppskatta det ordentligt...

Midsommar, haha.

Bodde ganska mycket hos pappa, av någon okänd anledning


Juli

BUSSTREJKEN, fy faan vad jag hatade SL just då, jag var fast i fucking Sågen. Philip gick från handenterminalen för att träffas, och jag var glad.

Jag bytte till Comviq hahaha och kunde äntligen smsa med alla som inte velat slösa pengar på mig när jag hade Telesnor

Jag tog massor av bilder och låtsades vara bra på det.

Jossan fyllde år <3

Jag var inte gravid, och var som mest lycklig.

Orkade inte vara hos pappa

Åkte till Torö och stannade flera veckor, men träffade folk ändå


Augusti

Träffade Sandra, som kommit hem från USA, för första gången sen skolavslutningen <3

Jag började samla på pussbiljetter ahahahah :D

Var i Stocksund med Anna och Sandra, upptäckte extra store Red Bull-burkar xD

Färgade håret och klippte mig för första gången på skitlänge, vart jättenöjd. Rött <3

Folk började skolan, och jag och Anna var nolifers för att ingen annan fortfarande hade lov.

Jag fick ångest och började tvivla och allt vart plötsligt jobbigt.

Allt kändes skit, och skolan började. Jag dömde ut min klass helt.

Pappa hade inbrott, min dator och kamera försvann...

Det kändes som att jag och Philip gled ifrån varandra


September

Jag och Philip gjorde slut, och jag började röka galet mycket.

Lyssnade massor på Tori Amos, det gjorde mig gladare <3

Jag var emo och saknade det mesta, speciellt Kunskapsskolan.

Jag var på KNC, typ två av de värsta dagarna på hela året, fy fan.

Jag mådde skit och orkade knappt med skolan, ville bara sova. Var nästan på botten.

TV4 började visa Will & Grace igen hahahaha :D:D:D <3

Jag berättade lite mer för folk än vad jag gjort innan.


Oktober

Var arg och besviken på pappa, och ville skjuta skallen av honom.

Pappa åkte den 24e, och hörde inte av sig på över en vecka

Tvingade Anna att stå modell och krypa i buskar och grejer för att få bra bilder ^^

Gjorde bort mig mer än nånsin, full och kåt.

Köpte ny kamera, kan nån kan Canon <3


November

Fick ångest, allting var sjukt länge sen osv osv

Skolkade hela tiden, orkade inte anstränga mig

Började blogga igen haha <3

Rensade bland bilderna på datorn, och kom på hur mycket jag faktiskt saknar sommaren.

Blev jättefull, ringde personer jag inte ska ringa och gjorde bort mig

Dampade på samhällsuppgifterna

Malin fyllde år <3
Jag fyllde 16, födelsedagen var bara fylld med ångest över folk som glömde bort, och jag grät som en jävla gnu.


December

Sjuk, hemma från skolan för första gången på jättelänge

Hittade ett nytt favoritdjur, satt i skolan och garvade åt tapirer :D <3<3<3<3<3

Skitmånad, jag var som mest emo på hela året. Grinade för allting och orkade inte göra nånting.

FICK MVG PÅ ENGELSKAN. Är jag inte bra så säg??? <3

Firade jul under ångestmoln, önskade mig en ny familj mest av allt.

Köpte inte en enda julklapp

Pappa hade permis, träffades i stan.

Firade nyår med Anna och Jossan <3


kommentarer
Postat av: Unna

Och under 2009 ska vi vara mucholifers :D:D:D <3

hoppas verkligen att du kommer må bättre, du förtjänar det <3

2009-01-02 @ 02:23:38
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: