oaktiv

Känner mig lite oaktiv, men, lägesrapport här då.
Opepp på det mesta, vart på ungdomsmottagningen för första gången i mitt liv idag. Ska dit andra februari (jag är asbra på vräka ur mig för mycket om mig själv, förlåt). Ligger efter med matten, har inte ens gjort klart förra terminens matte och det vart inte bättre av att jag skolkade lektionen idag. Och dessutom försov mig över engelskan. Jag tror min engelskalärare hatar mig.

Och omg naturkunskap idag, första lektionen. Jag vill verkligen inte, jag valde media för att slippa allt som har med naturkunskap att göra. Jag hatar inget skolämne mer än NO, det är så sjukt ointressant och jag spyr på det.
Har lånat världens torraste bok till engelskan på bibblan, ofta att jag kommer orka läsa den. Hade jag haft pengar så hade jag gått till sf-bokhandeln och gett mig på en till Discworld-bok på engelska. Saknar att läsa meningslösa detaljer och gulliga beskrivningar made by Terry Pratchett. Synd bara att det är så pass svår engelska.
Orkar inte, liksom. Pmsig, jättesur och trött. Ska i alla fall inte sitta hemma hela helgen, det hade vart döden just nu. Ska träffa Mats, och Havre.
Känns som att jag inte hinner träffa alla jag vill träffa. Har inte träffat Unna på jättelänge, inte sen festen, och det var liksom... 24 Oktober. Och Sandra har jag inte träffat på säkert en månad. Känns dumt, vill ju.
Vill festa, också. Men har ingenstans att vara, ingenting att dricka, inga pengar och nästan ingen att bjuda. Allting känns lite meningslöst just nu.


kommentarer
Postat av: Anna

Vi MÅSTE festa :D

2009-01-24 @ 13:38:24

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: