solstickepojken han ler

Jag känner mig.. snygg. Och det är bra gjort av dig, för det gör jag sällan. Som sagt så behövs det så lite för att göra så mycket.

Mitt självförtroende, min självkänsla och ungefär allting dalar ju nedåt för tillfället, så lite boost för självförtroendet är väl precis vad jag behöver nu.
Klockan är två, såg jag precis... jag som hade tänkt vara duktig och i alla fall försöka ta mig in i boken jag lånade på bibblan till engelskan. Ska läsa ut Twilight också, orkar inte, vill bara att den jävla boken ska ta slut. Jag tycker absolut inte varken filmen eller boken är så bra som alla säger, och dessutom känns allt så otroligt uttjatat.

Har lyssnat sönder Kent och varit jätteemo hela kvällen. Orka.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: