texas pecan och sällskapsresan

Mamma var hos Christian igår så jag, Jossan och Anna hade lite filmkväll. Jag och Jossan tryckte i oss massa glass innan Anna kom, jag lyckades få i mig ett halvkilo Texas Pecan på mindre än en timme <3
I alla fall så somnade vi under Terror på Elm Street 1, och orkade inte kolla med skräck sen. Så vi kollade på Sällskapsresan, jag har lånat boxen av Malin. Stig Helmer liksom.
Jossan åkte hem vid halv tolv, och jag och Anna såg på Battle Royale och gick och la oss sen, vid halv fyra.



Och förresten, historien om Kattsvampen ÄR rolig, även om inte alla fattar det. Lite som skämtet om älgarna som flyger.

kommentarer
Postat av: Anna

Jag somnade inte, jag var den enda som tittade på elm street :( haha och battle royale var ganska psykad :O

2009-01-12 @ 13:21:39

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: