the strangers

Kom hem för inte så länge sen, var hos Jossan, såg The Strangers. Vi kollar alltid på skräck när vi träffas av någon anledning? Lite dumt egentligen eftersom båda är sjukt lättskrämda. Filmen var bra... fast jag gillar inte Liv Tyler, seriöst. Tycker hon är lite äcklig på nåt sätt. Eller inte äcklig, men liksom.. jag hittar inte rätt ord.

Mamma är svinsjuk, låter som en knarkare för att halsen är förstörd, så hon är som ett småbarn som knappt kan göra något själv, så jag får ta hand om henne lite grann.

I alla fall så börjar jag skolan imorgon, hehe. Orkar inte gå upp tidigt för att släpa mig dit. Men borde väl kanske gå och lägga mig tidigare än halv tre, som har varit normal sovtid för mig ungefär hela lovet. Ska nog lägga mig och se på nån film, Blow Dry kanske. Älskar den filmen, och Alan Rickman är så bra i den <3


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: