tics

"Min lugg är lika sne som din pappa blinkar"
Min pappa har världens roligaste tics. Blinkar som satan när han äter, det är ett under att han ser vad han äter.

Jag är i skolan, har engelska. Ska jobba med min muntliga presentation, men orkar inte. Men förtjänar att slöa första dagen i skolan efter jullovet, right? Jag tycker det. Måste gå och fråga om busskort också.
Känns så segt, vill inte börja skolan igen. Jag fick värsta ångesten igår kväll, när jag började tänka på att när sommarlovet och ledigheten väl kommer, så måste jag jobba för att få pengar, jag får ju inget studiebidrag på sommaren, och that sucks. Så för att ha en ekonomi över huvud taget så måste jag sommarjobba. Kanske behöver Robbans utemöbler målas igen?
Jag kan alltså inte sova hela sommaren, som jag brukar. Sen börjar skolan igen, och jag måste gå upp tidigt för det. Och så går det i tre år, tills jag tar studenten. Sen är jag plötsligt vuxen och myndig, och måste jag börja jobba, eller plugga vidare. Då är det samma sak, jag tjänar ingenting på att bara ligga hemma och sova. Jag är sjukt lat, men alltså... det känns som att jag aldrig mer kommer ha ordentlig semester. Usch.
Jag vill inte börja jobba osv, jag vill vara liten, kunna göra lite som jag vill. Fast jag vet att det inte går så, jag är bara otroligt lat och oföretagsam.
"Jag är så oföretagsam att det är synd om mig... Jag förtjänar att slappa och äta choklad!"

kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH

DOM PRATAR OM SUNES JUL PÅ RADION!!!!!!!!!

puss malin<3

2009-01-07 @ 18:16:09

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: