min mormor är nice

Olidigt jättevarmt ute. Var i Handen idag, köpte kläder osv, hade inget bättre för mig så. För en gångs skull la jag mina pengar på något jag åtminstone kan behöva, och inte onödigt godis och annat tjockt. Vart en klänning från HM och två par leggings, alltid något. Resten går nog åt till tågbiljetter, men åh vad jag är glad för att jag inte lägger massa pengar på cigaretter längre, har massa pengar över till saker jag önskat mig länge, t ex ett par nya hörlurar. Gillar inte mina skullcandys, dom bara glider av huvudet hela tiden så nu ska det äntligen bli vanliga små.
Var hos mormor också, hade lovat att hjälpa till att dammsuga som tack för pengarna jag fick i måndags. Men det behövdes tydligen inte, så det vart kaffe i stekvärmen istället.

"Jag har hiss, nära till sjukhuset och nära till Systembolaget. Det är allt som behövs."


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: