all tid i världen

Idag har jag haft ungefär all tid i världen att göra sånt där som man annars inte gör förutom under extrem tristess. Vika origamifjärilar, till exempel, och vika en Totoro. Allt för att få tiden att gå fram till fredag och skolavslutning, jag har liksom absolut ingenting för mig på dagarna den här veckan, förutom imorgon och på fredag. Var hos mormor idag också, med mamma och Sofia. Fick Hallongrottor (heh) och kanelbullar.


Jag failade ganska ordentligt här, vanligt skrivpapper var inte det bästa att använda, och jag hade dessutom ingen bra kniv så det är väldigt slarvigt gjort.. men den var så himla söt. Det finns massor av såna här söta saker att skriva ut på cubeecraft.com.


Och så den här, gjord från en video jag hittade på youtube.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: