gimme danger little stranger

Dålig uppdatering. Sitter i skolan nu, har nyss redovisat konjunkturspelet (som jag för övrigt fick VG på, fan vad bra jag är) och gjort EU/FN-provet, som jag tvivlar på att jag ens får G på, inte den här gången heller. Hade ju bara läst på om konflikterna och kalla kriget osv, ingenting om FN, säkerhetsrådet osv. Kändes surt, eftersom jag kunde allting annat.

Ska i alla fall ta bussen som går 33 till Trålbäken och sen till Handen för att träffa Anna. Kanske tillbaka till skolan sen också, vi får se. Måste ju fota Anna idag till estetuppgiften som ska in imorgon, vet verkligen inte hur jag ska kunna hinna klart. Blir nog klar med texten, men bilden.. nej. Fail.

Imorgon kommer Fredrik hit, puz <3

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: