terminator salvation

Jag är väldigt dålig på att uppdatera.
I alla fall, var och såg Terminator Salvation med Fredrik i fredags, bra film faktiskt, och jag har inte ens sett alla dom första filmerna. Hade vi inte sett den på bio så hade jag skrikit till flera gånger.
Sen var vi på fjärilshuset igår också. Lite sådär, eftersom jag är livrädd för fjärilar. Äckliga små fladdriga saker. Fick massa fina bilder på Koifiskarna i alla fall, lägger nog upp några sen.

Fredrik har åkt hem nu, och jag ska nog spendera resten av kvällen med att skriva om Jan Vermeer, som har målat tavlan Flicka med pärlörhänge. Jag lyckades ju välja den torraste bilden av den mest torra konstnären jag bara kunde, så det går inte särskilt snabbt framåt eftersom det är sjukt ointressant. Ett och ett halv A4 to go.


kommentarer
Postat av: Anna

Vill också se den^^ men lär ju va sjuk ett tag till :(

2009-06-07 @ 21:34:07

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: