?

Hej-bajs-blä.
Hej omotiverad.
Hej skoltrött.
HEJ JAG VILL HA FREDAG.

Jag har tänkt lite, och jag längtar verkligen inte tills du kommer ut igen. Du har inte bättrat dig ett dugg, och om du kunde så vet jag att du skulle bete dig precis som vanligt, precis som du gjorde när du var som värst. Man kan ju tycka att du borde ha lärt dig något av det här, att det går att leva utan alkohol, men nejnej. Så fort du får chansen så vet jag att du kommer börja igen. Jag orkar inte träffa dig.
Du håller på gå i bitar, är så trasig en människa kan bli, men alkohol gör det inte bättre.

kommentarer
Postat av: Anonym

Allt blir bra till slut. Blir det inte det är det inte slutet<3

2009-03-12 @ 19:19:13

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: