päron prutt

Hemma från Fredrik, kom hem vid nio ungefär igår.
Är i skolan nu, håller på få spel för att Anna panna päron prutt vägrar svara på sms och jag har inga nycklar till skåpet, jag tror jag glömde dom i låset hemma. Men Anna är inte här och jag håller på få damp.
Och jag kommer verkligen ingenstans med mitt helvetes tal, jag lovar att jag kommer komma tomhänt till min redovisning på onsdag. Om jag går på alla andra lektioner kan jag skolka den. Fast det vore inte bra, för he-hehehehhe jag ligger efter. Mycket. Men, jag kan ingenting om John Lennon, och hittar ingenting bra heller. Usch. Bajs.

Blubb, att göra-lista:
- Death Penalty debate
- Presentation article
- Läsa på till samhällskunskapen, som jag nog kommer få göra om för att jag gjorde så pinsamt dåligt på skrivningen.
- Diverse test i engelskan...

He-he.

kommentarer
Postat av: annapanna

jag sov :o

2009-03-09 @ 23:20:36

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: