PERIODISKA SYSTEMET?

Förlåt för damp, MEN.
Okej, vem fan i helvete kom på periodiska systemet?! Från och med idag hatar jag den personen, vem det än är. Hade inte skiten funnits hade jag SLUPPIT sitta här och ha ÅNGEST för att jag ALDRIG kommer lära mig läsa av antalet protoner neutroner elektroner OCH SÅ VIDARE. Jag hatar den jävla cepeskiten. ÅH!?!?!?!?!?!??! Fint. Jättefint. USCH.
Prov på torsdag också.

Så, nu har jag fått ur mig det. Tack.

Imorgon åker jag till söta Norberg och hälsar på en jättefin Fredrik <3

Och fråga inte om bilden förresten. Kul bara. Fint löv.


kommentarer
Postat av: Havris

Knepigt det där :<

2009-03-06 @ 10:20:41
URL: http://herrhavre.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: