two kinds of human beings

Wulffmorgenthaler.com
Hej dålig dag. Jag har en muntlig redovisning i samhällskunskap imorgon, och jag förstår fortfarande ingenting av skiten. Jag kanske kan vara sjuk, så slipper jag förnedringen med att stå där och inte förstå eller kunna någonting.
Men - Jag kanske kan få MVG i engelska. Duktig Frida. Och i svenska också för den delen om jag har tur och gör novellanalyserna bra. Woh.
Men just nu känns skolan mest hopplös. Engelskaläraren går igenom grammatik som jag lärde mig redan på Skeppet, lågstadiet sas. Substantiv, adjektiv osv. Min naturkunskapslärare är bara hopplöst hela han. Värdelös dumgubbe.

Snart är det fredag! Mums.

kommentarer
Postat av: Havris

Duktig med mvg'na :>



<3

2009-03-25 @ 09:44:56

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: