änglar och demoner

Bio i förrgår och bio igår igen, den här gången såg vi Änglar och demoner, för halva priset woho! Jättebra film, men jag tyckte synd om Camerlengon.


Sitter i skolan nu, så värdelöst att gå upp ur sängen för att ta sig till skolan, gå på en lektion och sen åka hem, men måste man så måste man. Varför ska jag ens gå på en lektion där jag inte vet vad jag ska göra, för att läraren inte tar sig tid att skriva ut papprena jag bad om i måndags? Värdelöst, vill sova. 
Måste komma på ett ämne, ska skriva en förberedelseuppgift till engelska steg 10, och jag kan skriva om ungefär vad jag vill, bara jag skickar in det sen. "Vad jag gjorde i helgen" känns inte som det mest påhittiga man kan skriva om.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: