grafisk kommunikaton/foto

Alltså, jag vet inte om jag ska gå foto nästa år, eller om jag ska byta till Grafisk kommunikation istället. För själva anledningen till att jag valde media var ju för att jag ville gå foto, men det känns så satans grått och tråkigt just nu, jag är verkligen inte sugen på att göra alla dumma fotouppgifter jag har nu. Dessutom så verkar min lärare inte bry sig om ifall bilderna är bra, utan det som helt enkelt spelar roll är hur mycket man gjort i photoshop, hur duktig man är i photoshop och ifall man följer instruktionerna. Skit samma om man missar en punkt, så länge det är en snygg bild? Eller?

Visserligen så verkar foto A roligare än det vi gör nu, men ändå. Känns inte alls så kul som jag trodde.
Jag älskar att hålla på i Illustrator och min fotolärare känns så tjatig, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Bajs.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: