ig


hittade bilden hos nån på Flickr.
Haha jag fick veta igår att jag har ig-varning i idrott, men som min handledare sa så är en ig-varning "ingen katastrof". Ja det var ju bra. Och jag hörde dessutom honom säga imorse att han ska vara pappaledig nån termin nästa år, jag hoppas på första, för jag behöver någon som håller koll på mig och inte bara skiter fullständigt i om jag inte dyker upp på bg-samlingar och ph-samtal. Det är nästan så jag saknar Johanna lite, även fast det känns hemskt att säga det.

Jag sitter på världens segaste lektion här, jag är klar med alla uppgifter och har absolut ingenting här att göra, så jag får helt enkelt sitta här och vänta fram till tjugo i tolv, baara två timmar kvar. Underbart.
Jag saknar Fredrik jättemycket, längtar massor till fredag, när han kommer hit.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: