usch

Jag har inte mått såhär dåligt på jag vet inte hur länge, varenda liten cell i min kropp skriker åt mig att det gör ont. Jag kan inte sätta mig på toa utan att få ont i höfterna, jag kan inte blinka eller titta upp utan att mina ögonhålor skriker AJ. Jag kan inte sova normalt när allt gör ont, och då spänner jag mig och sover i konstiga ställningar, och då får jag bara ännu mer ont. Och min hals vet jag inte vad jag ska göra med, det gör ont att gäspa, svälja osv. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt andas utan att det gjorde ont.
Jag hatar mina grannar också, de försökte säkert med flit spränga mitt huvud med sina äckliga borrar, jag kände hur det dunkade i huvudet och usch, även när jag harklar mig hotar min skalle med att explodera.



kommentarer
Postat av: Havris

Sötprutt då :< krya på dig!



<3

2009-05-12 @ 14:57:32

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: