brago bokstavskex


Bild från när jag och Malin köpte bokstavskakor samt var jätteestetiska och gjorde fina ord av dom.
Äntligen har jag min dator igen. Lämnade ju den i skolan i måndags eftersom jag och Malin skulle till pappa, men sen när jag väl kom hem visade det sig att internet minsann inte fungerar på stora datorn, tjoho. Så nu har jag vart utan internet i 1½ dygn, jag trodde verkligen att jag skulle dö. Att komma till skolan imorse och kunna plocka ut datorn ur skåpet kändes som en smärre orgasm.
Sitter i skolan nu i alla fall, har nyss gjort sällskap med Olof som skulle äta, och måste gå och prata med min engelskalärare strax, säga att jag inte kan komma på engelskan vid två.
//Leffe.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: