psykologiprov

Ska faktiskt till skolan idag (haleluja), för att göra ett psykologiprov jag inte har pluggat ett dugg med. Jag skojar inte, har faktiskt inte ens orkat titta på instuderingsfrågorna. Så vi får väl se hur det går hehe...
Sen bär det av till Fredrik vid tre-fyra, och jag vet inte hur jag ska klara av tågresan när det är en kamp mot min egen kropp bara att resa sig från datorstolen. Alla rörelser jag gör får min kropp att skrika, och jag kommer ju få krupp av att behöva sitta still i 1½ timme. Sen har jag blivit sjukt snorig också, jag undrar verkligen hur i hela friden en näsa kan innehålla så otroligt mycket äckelpäckel??? Var fan kommer det ifrån? Varför tar det aldrig slut, hur mycket jag än snyter mig?
Det känns som att jag har såna där klimakterie-vallningar, svettas och fryser om vartannat. Jättekul, och jag blir alltid jättegnällig när jag inte mår bra, så förlåt i förväg Fredrik om jag blir skitjobbig i helgen. <3

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: