aj

Var och såg Flickan som lekte med elden igår med Malin och Fredrik, jättejättebra film.
Kom på en kul grej sen på bussen hem när jag och Fredrik pratade om piercingar och jag kom in på att jag är väldigt rädd för att det ska göra ont.
Första gången jag skulle ta hål i öronen (har för övrigt gjort det två gånger, eftersom de första växte igen). Jag var kanske sju år, och skulle gå med mamma, Elin och hennes mamma. Jag och Elin hade dragit lott innan om vem som skulle ta först eftersom vi var jääättenervösa, och det var jag som fick "turen". Så vi åkte till Handen, och jag fick sätta mig i den väldigt skräckinjagande frisörstolen. Först så liksom klickade det till i "pistolen", och jag tänkte att åh det kändes ju inte ens, men sen så PANG! Och JÄVLAR vad ont jag tyckte att det gjorde, skrek och grinade som ett annat mongo. Jag tog i alla fall i andra örat också och grät som en riktig gris efteråt.
Jag grät så himla mycket att Elin inte vågade ta sina hål efter mig. Sen gick vi till BR och jag fick en liten plastring för fem kronor för att jag varit så himla duktig.
Inte konstigt att jag inte kommit till skott med att ta det där hålet i läppen jag ville ha för över ett år sen.

kommentarer
Postat av: MG

HAHAHAHAHHAHAHAHAA LOVE IT

2009-10-18 @ 19:33:03
URL: http://HTTP://CHIMAKA.BLOGG.SE
Postat av: Elin

Hahahahah orka att jag också kommer ihåg den dagen i detalj haha!

Du avskräckte mig så mycket att jag väntade tills jag gick i åttan med att ta hål också hahah



btw, det gör ondare att ta hål i öronen än i läppen, pistolen man tar hål i öronen med är ju brutal och det bultar ju liksom i öronen efteråt haha. Gör mindre ont när det är för hand :P

2009-10-18 @ 22:12:58
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

hur tvättar jag håret?



http://ladydahmer.blogg.se/2009/january/utkast-det-ursprungliga.html



och



http://ladydahmer.blogg.se/2008/november/shampoofri-eller-no-poo-som-det-kallas.html

2009-10-19 @ 09:58:15
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: