bara för att

10 favoriter:
Färg: Svart, eller kanske.. blått.
Mat: Hmm, bra fråga. Nånting med fisk kanske, nu när mamma fått mig att sälja en liten del av min själ till laxsushin...
Band: Hm. Placebo, och sen ska jag inte hymla med att Alice Cooper är bäst i världen. Annars är David Bowie jättenice.
Film: Velvet Goldmine! Och så Blow Dry, jag gillar britter.
Bok: Harry Potter. Och så den där om kvinnorna som jobbade i en fabrik. Fri, tror jag den hette.
Sport: Nej tack, jag är lika sportig som ett kylskåp ungefär.
Årstid: Alla. Faktiskt.
Veckodag: Fredagar.
Glassmak: Mmmm, Texas Pecan. Inget fånigt svindyrt Ben&Jerry's inte, jag älskar CarteDor.
Tid på dygnet: Hm. Kväll.

9 för tillfället:
Humör: Seg, ont i ben/höfter.
Smak: Hahah ?
Kläder: Jeans, stickad tröja osv.
Bakgrund: Haha, vad som finns bakom mig? En vägg med vit/grå tapet.
Nagellack: Silvrigt, fast det är nästan helt avskaft nu.
Tid: 21.34
Omgivning: Ett fall för Louise på tv fast ingen tittar.
Irritationsobjekt: Tjejen på TV's röst. Vad fan, hon är femton år och låter som hon rökt i minst 30?

8 första:
Bästa vän: Elin!
Screen name: PjamasFrida! Haft sen sjuan, hahah.
Husdjur: Vovvingen.
Piercing: Öronen
Förälskelse: Hm, jadu. Rikard kanske!
Musik: Aqua!
Bil: Öh
Kyss: Hahahahah gud. Jossan.

7 senaste:
Cigarett
: Länge sen.
Mat: QP Cheesemeny... en bit av himmelriket följde med mig och mamma hem idag.
Dryck: Colaaaa
Biltur: Idag, till och från Handen.
Kyss: Fredrik, igår <3
Spelad låt: Hm. Vet inte, Wicked Game kanske.
TV-program: Mammas pojkar! Helt värdelöst.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Hahah neej
Brutit mot lagen: Ja. Snattat, hihi.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Yes, det är rätt mysigt faktiskt.
Varit med på TV: Nei
Kysst någon du inte känner: Njaaaa kanske

5 nej tack:

Kläder: Tofsar på benen, gud.
Mat: STUVAD VITKÅL! Jag kommer aldrig aldrig att glömma den dagen då mormor tvingade mig att äta en hel tallrik med skiten.
Musik: Såndär superremixad skit som låter som att det är en femårig flicka alternativt kastrerad pojke som sjunger, inte okej.
Dryck: Hum.. Öl ibland, men annars vet jag inte.
Personlighetsdrag: Såna där... hmm.. såna som klagar skiten ur sig utan att göra nåt åt saken, även fast jag är lite sån själv. Och folk som inte kan se sina egna fel, samt skyller ifrån sig på omgivningen (Ibland önskar jag nästan att mina föräldrar läste här)

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åkte tåg från Fredrik.
Du kan höra just nu: "Coconut up your butt". Ja.
Du inte kan leva utan: Förutom sånt där basic som syre så.. pussar och sånt.
Du gör när du har tråkigt: Sjunger lite för mig själv (Till och med jag själv hatar min sångröst, inte så konstigt att jag inte kan sjunga bland folk), sitter jättelänge på toa, löser korsord (skäms).

3 personer:
Du kan berätta allt för: <3
Du tycker om: Många, även fast hälften bara orkar bry sig när det passar dem.
Du inte gillar: Hahha

2 val:
Kaffe eller te: Båda. Jordgubbste är inte dumt, men kaffe är nästan livsnödvändigt en skoldag.
Vår eller höst: Vår!!!!!!!!!

1 önskan: Att jag skulle gå ut gymnasiet med awesome betyg, få ett jättebra och superroligt jobb som jag tjänar skitbra på, att jag gifter mig eller i alla fall flyttar ihop med världen bästa snubbe och... att jag skulle kunna trolla, lite sådär bibbedibabbedibo. Fast det var mer än en.

kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: