duktig

Eftersom min svenska/mediekunskapslärare inte var i skolan idag så tog jag tillfället i akt att sova jättelänge och inte gå ut på hela dagen. Jag har varit väldans produktiv idag och igår tycker jag. Har gjort klart tidningsframsidan (Som inte gick att skicka in, vet inte varför?), filmfrågorna till psykologin, svarat på frågorna om dokumentären vi såg på engelskan förra veckan och skrivit hela författarporträttet!
Har dessutom städat hela mitt rum och plockat hela dagen, och till och med dammsugit jätteordentligt! Jag känner mig skitduktig, och imorgon kommer Fredrik <3

Mamma säger att jag kan få "tjäna lite pengar" om jag vill gå ut med hunden. I min familj kör vi med mutor. Det är ju inte direkt som att jag hade sluppit gått ut om jag inte behövt pengar, men ja..


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: