migrän?

Alltså herregud slå mig medvetslös tack. Det här vädret förstör mig, vill inte gå ut, vill inte gå utan halsduk, vill inte röra på mig för då kanske jag börjar frysa. Har en otrolig huvudvärk också, och jag har nästan aldrig ont i huvudet annars. Har i och för sig varken ätit eller druckit något idag förutom lite vatten, ur decilitermåttet eftersom vi inte hade några rena glas, så det kanske inte är så konstigt.
Var i stan igår med Malin, träffade Felipe och sprang sen på Unna vid centralen! Det var sjukt länge sen vi sågs, det var jättekul att träffas. Har bokat henne nu nästa torsdag, så Jossan och Sandra kanske kan höra av sig och säga att ni har ingenting för er på torsdag och följer också med?? Plz.
Måste verkligen fixa något att äta nu, innan jag svimmar av. `



Jack på Torö i somras, pus.


kommentarer

Ordbajsa här:

Namn:
Hej gullet, kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan du skrika och gorma bäst du vill: